tisdag 30 april 2013

valborg

Tjena! Även på valborgsmässoafton börjar man dagen med ett träningspass, gym cirkel o core. Armhävningarna går lite bättre nu, men inte på långa vägar så bra som för ett tag sedan. Igår körde jag ett ryggpass på morgonen, då var jag riktigt osugen på att träna men det gick väldigt bra när jag väl var där, fast jag sparade chins till slutet för att den "maskinen" var upptagen när jag kom, det går sååå dåligt när jag gör det i slutet av passet..

Men Valborg ja, vad gör man på Valborg när man är "gammal" men inte har några barn, det här med att supa ner sig känns inte så lockande längre. Det är tre år sedan jag var full på valborg sist! Jag kommer ihåg första valborg man skulle festa till att, då var vi på Holmen, sån fjortisfylla men vad roligt det var!

Jag nöjer mig med ett par avsnitt från den nya danska säsongen av Paradise Hotel som släpptes på sexans play igår och en smootie :) hej hopp!


Inga kommentarer: