fredag 5 april 2013

ny tavla


Jaaa, jag vilade i princip hela dagen och det var så tråkigt. Men jag blev feberfri och det var bra! Under tiden jag vilade så målade jag en ny tavla för att fördriva tiden och jag blev faktiskt ganska nöjd. Men som alltid när man målar, det blir aldrig som man tänkt sig och det blir aldrig perfekt, men det är kanske lite grejen också?! :)

Vid halv tre ringde Suss och bestämde aw på Larm. Och så blev det! Vi blev en massa härliga människor och det har varit en jättetrevlig kväll, jag kom nyss hem för att jag ska jobba imorgon och HOPPAS att jag kan träna lite på morgonen, men det återstår att se. det var tydligen quiz på Larm ikväll, det tävlade vi i och vann, då firade vi med shot, men den och en drink var den enda alkoholen jag drack ikväll så jag tackar för mig :)
Min nya tavla

Inga kommentarer: