fredag 14 oktober 2011

YOGADE LITE IMORSE

Idag börjar jag inte jobbet förrän kl 16, lite segt att bara vänta på att dagen ska gå... Men jag var på gymmet halv åtta imorse och testade yoga. Jag vet att jag var på något yogapass när jag tränade på Nordic för hundra år sen ungefär... Alltså, det är inte riktigt min grej, jag tycker inte det är roligt och andas in och ut och in och ut, balanserar i konstiga positioner. Men det var kanske ett bra träningspass som omväxling?!

Nu har jag tvättat lite och packat ner lite saker i en flyttkartong, det är bara två veckor kvar! Åh , det ska bli så himla roligt och skönt att få något eget! Jag ser verkligen framemot det. Det blir nog en liten powernap nu innan jobbet :)

bild: mina älskade Jeffrey Campbell-skor som jag inte visat bild på?! Om jag har det så kan man se på dom igen och igen och igen för dom är så fina!!

Inga kommentarer: