torsdag 13 oktober 2011

LCHF-LASAGNE

Ja den här dagen började ju inte för bra i och med branden precis bredvid min arbetsplats, men jag hoppas att de som gjort det åker fast. Men jag började som vanligt mina lediga dagar med ett besök på gymmet, blev styrketräning , jag måste komma igång med kondition igen men det är ju så himla tråkigt när man inte har någon kvar efter en sommar med massa fest.

Sen lagade jag en ny maträtt,
lasagne ala LCHF. Jag rörde ihop en köttfärssås med färs, lök, chili, krossade tomater och creme fraiche, lät de koka ihop. Sen gjorde jag lasagneplattor av att hyvla en zuccini på längden. Det smakade liksom inte lasagne men var ett gott alternativ! Fem matlådor blev det.

Vill passa på och länka till
Malin Wollin, hon har skrivit om branden:Fotbollsfrun


dagens outfit: Jeans gina tricot, blus Zara, kavaj Stockh LM, skor Vagabond

Inga kommentarer: