tisdag 25 oktober 2011

UNDERBARA TISDAGMORGON

som vanligt en tisdagmorgon var jag på gymmet innan kl 8 för att hinna köra en biceps, triceps, bröst, rygg, framsida lår och baksida lår-övning (4 x 15) för att sen avsluta med 30 min core. jag älskar core, alla behöver en bättre hållning och jag har väldigt lätt för att svanka så det är toppen för mig!

dock känner jag mig trött i kroppen idag, men det gick jättebra under träningen! och jag är så trött på att packa, det tar ju aldrig slut. jag har rensat ut en massa kläder, igen. vissa saker är fina och ska ges bort. och bara för det inser jag att jag har hur mycket kläder som helst och behöver liksom inte beställa hem två skitsnygga klänningar på nelly egentligen. det tar emot att inte klicka på gå till kassan-knappen , det riktigt kliar i fingrarna, men jag behöver spara pengar för det är mycket småsaker jag behöver köpa till min nya lägenhet. Det får helt enkelt vänta....

bild: ännu en gammal bild! jag tycker det är tråkigt att blogga utan bild, men är det bara jag som tycker det är precis astråkigt och ta kort på sig själv??

Inga kommentarer: