tisdag 18 oktober 2011

HÄRLIGA LEDIGA TISDAG

Ledig dag = morgonpass på gymmet! Det blev först lite gymövningar för bröst, ben, biceps och triceps och sen körde jag en halvtimme core. Jag gillar core, nu när jag gått några gånger får jag ut mer av det och är svettig när jag går därifrån, vilket jag inte var första gången. Det är härligt och ha träningsvärk i magmusklerna sen! :)

Jag har precis tryckt i mig en portion med zuccinilasagne, har gjort en ny omgång idag. Den är riktigt god, tycker det är fantastiskt att man kan äta bra och nyttig mat som är supergod! Den här dieten passar mig perfekt, jag behöver inte äta så mycket för att orka och den utesluter helt gluten vilket är utmärkt för mig! Min mage mår mycket bättre och är inte alls lika uppsvälld som innan. Om jag skulle haft lite bättre karaktär än några månader hit och dit skulle jag alltid köra LCHF, men jag tycker det är väldigt gott och äta sötsaker också!

Bild: Jag & Micke på Ernesto ilördags när vi firade Daniels födelsedag.

Inga kommentarer: