tisdag 5 juni 2018

examen!

Hejhej! Nu när man hemkommen från Umeå och har börjat jobba på riktigt, så nu kommer jag få lön! Yeeeey :) 
Resan upp började inte så bra, försening på 12 timmar så jag kom lagom till vår examen då vi skulle äta smörgåstårta och ta bilder, ändå det viktigaste! Sedan hade vi några timmar övers så då åkte jag och Camilla och tränade, för hon kan ändå inte dricka vin, Sara slöt upp med oss så vi hade det riktigt trevligt. Jag har saknat att träna med dom och hänga på Boxen.

På kvällen blev det middag på Invito, jag hade med min Camilla som min plus en, jag var väldigt nöjd över det valet. Hon är en av få personer som jag kan umgås med jämt, men aldrig tröttna på. Världens bästa kompis. Sen fortsatte vi till Rex, Camilla hängde på en stund där men vi andra blev kvar till kl 2. Jag hade glömt bort midnattssolen, att det aldrig blev mörkt. 

Lördagen var jag inte så dålig, så vi hängde på Boxen, grillade hamburgare, va och handlade inför kvällen och bara hade det nice. Fint väder och bra människor. På kvällen samlades ett härligt gäng hemma hos Anna, där vi grillade och drack en del vin. Jag är så glad att vi ändå var ett litet gäng som sågs eftersom det var Yran i helgen också. Sen tog vi en runda in till stan. 

Söndagen hängde jag mest med Camilla, va inte dålig då heller. Men jag ville ändå äta pizza, så det gjorde vi. Det har varit en fantastisk helg! Jag är så glad att jag fortfarande har så pass bra kontakt med mina kompisar där. Det var skönt att slippa flyttbestyr, och bara vara där och hälsa på och ha det bra! Jag kommer snart igen, om det blir innan oktober vet jag inte än, men ni slipper inte mig :) 

Här kommer lite bilder! 




















Inga kommentarer: