onsdag 30 maj 2018

snart är skolan slut

Tjena! Imorgon är det sista dagen på praktiken, på fredag tar jag examen i kostvetenskap och hela helgen spenderas i Umeå med dom jag gillar bäst :) så på måndag är det första riktiga dagen på jobbet som jag får betalt! Tiden i Umeå sprang bara förbi och jag ångrar inte en endaste sekund att jag flyttade 100 mil, det ända tråkiga är att flytten därifrån gick tidigare än vad jag trott. 

Jag har återhämtat mig från förkylningen och har hunnit träna min andra vecka på programmet nu. Det kändes inte så tungt första dagen efter förkylningen, men den här veckan har varit seg nu. Men jag gjorde en 10a på 70 kg i knäböj bak idag, det var väldigt skoj! 

En annan rolig grej som hände i helgen var att jag och Sanna gick på konsert med Backyard babies. Vi har inte träffats på några år, men det kändes ändå som vanligt, vi var bästisar i så många år och har gått igenom så himla mycket. Det är inte direkt att man har några filter kvar, haha :) väldigt bra och rolig kväll, det gör vi om snart! 

Såhär snygg var jag i lördags

Backyard babies är väldigt bra live, vi lyssande mycket på dom i högstadiet så de nya låtarna hade vi inte så bra koll på, men det var bra ändå 

Sanna och jag :) 

Inga kommentarer: