söndag 10 juni 2018

Powerglide

Hejhej! 
Första veckan på jobbet är gjord, jag trivs bra och ser framemot det här året då jag ska jobba på Landstinget, samt att bo i Kalmar igen. 

Annars så har det inte hänt så mycket i veckan, jag har tränat på som vanligt även om det har gått sämre än vanligt. Jag och Tove har bokat vår tjejresa till Göteborg sista helgen i juli, det ska bli såå roligt att åka iväg med henne igen. Det är tre år sen sist eftersom vi inte kunnat få ihop det när jag varit i Umeå. Det längtar jag till. Sen har jag två veckors semester i början av juli vilket också ska bli väldigt skönt, att få lite ledigt! Jag hoppas att den här sommarvärmen håller i sig! 

Toves minsting, Lukas som fyller 1 år snart, han är så gullig! 

Agnes och jag lekte lite i onsdags när vi var hos mina föräldrar. Min mamma ville fira min examen så hon bjöd på middag, bästa mami! 

Svante var lycklig som vanligt. 

Alltså!!! Svenska jordgubbar kan vara det bästa som finns, det här är en av de bästa anledningarna att bo i södra Sverige. Alla råvaror har längre säsong och smakar så bra, jordgubbar, tomater, rabarber och så vidare. 


Nu taggar vi igång den här dagen! Jag har redan städat hela lägenheten, väntar på sista tvätten så ska jag åka och träna med Kaxen. 

Inga kommentarer: