måndag 18 juni 2018

bilder på Agnes

Hejhej! Det är redan midsommar-veckan, tiden bara rusar iväg just nu. Två jobbveckor sen får jag semester i två veckor, det känns väldigt skönt och behövligt. Mer än så behövs inte för att ladda batterierna, min studietid har inte varit alldeles för tidskrävande så jag skulle behöva vara ledig en hel sommar. Sen skulle jag aldrig ha ro till det. 

I fredags lyckades jag och Johanna pussla ihop våra scheman och kunde ta en sushi med utsikten över slottet, riktigt mysig sommarkväll :) 

Igår firade vi mormors födelsedag. Jag och Anton passade på att leka och busa med Agnes. Så här kommer lite bilder på henne. 




Träningen går bra, förra veckan kändes helt okej och nu har jag 10or i böj. Jag lyckades med 70 förra veckan också så nu höjde jag till 75. Uppvärmningsseten kändes riktigt lätta, så jag körde på. Dom var riktigt tunga och det kändes tveksamt vid fjärde-femte repsen om jag skulle klara det. Men jag kämpade på och fick nytt 10RM i bakböj. Riktigt nöjd!! 
Jag är så glad att jag hittat lite roliga kompisar på Kalmar AK. 

Inga kommentarer: