söndag 9 oktober 2016

girls - wod


Hej hopp! Idag blev det träning redan kl 11 eftersom Frida skulle iväg och jobba senare i eftermiddag. Vi startade med marklyften, bara uppvärmningen var tung så jag var väldigt nervös över hur det skulle gå. Men med bästa hejarklacken kom alla repsen upp :) 
MARKLYFT 1x20 + 3x10 på 77,5 kg
Mitt mål var att klara 20-repparen på den här vikten, för det var mitt 10RM i mark tidigare, så nu har jag dubblat det. Väldigt roligt :) jag får se hur formen känns nästa vecka om jag höjer eller gå över till atta köra 10or. 
Efter detta så körde vi en team-wod med massa girls:
Jackie, Grace, Karen, Annie, Diane, Angie 
Så jag, Frida och Ewa körde denna och splitade efter så många reps man orkade av varje. Jag var inte alls taggad när vi skulle köra igång för jag var helt slut efter marklyften, men när man väl kom igång så var det rätt kul efter halva :) Så jag är glad att dom lurade med mig! 
Vi fick en tid på 40,50 min :)

Nu är jag rätt trött, så ska läsa bok och slappa. För imorgon börjar plugget igen, med en långdag... 
Den här blusen är ju ett såntdär köp jag är så nöjd med. Använder den mer än gärna :) så skönt material plus att den är snygg. 

Inga kommentarer: