fredag 28 oktober 2016

PB-vecka!!



Vilken vecka!! Det blev tydligen en PB-vecka. Så sjukt. Den här veckan har det varit roligt att träna, träningen har gått bra och det har känts bra. Det är inga jättevikter att prata om, men jag har ändå ökat och det är ett tecken på att det går i rätt riktning. Sen måste jag sluta hänga upp mig på det som går dåligt och istället glädjas åt det som går bra. För egentligen är det rätt mycket som går bra, och det är inte det att jag inte är glad när jag tränar för det är jag - det är liksom höjdpunkten på dagen! Men jag måste bli lite mer som jag är i vanliga fall, jag tar inte åt mig av motgångar utan försöker tänka att jag är bra och att jag kan - detta måste jag ta med mig in i Boxen. 
Nytt 1RM back squat: 77,5 kg (sååå nära på 80, jag har den nästa gång!) 
Nytt 1RM overhead squat: 45 kg 

Igår gjorde vi en rolig metcon:
AMRAP 7 min 
7 burpees 
7 wallballs 
vila 5 min:
AMRAP 7 min
15 airsquat
5 marklyft 70/100 kg
15 situps 

Idag har jag träffat min gamle vän Johan som är på besök i Umeå! 
Imorgon väntar jobb igen, så blir en tidig kväll :) 

Inga kommentarer: