onsdag 19 oktober 2016

air is free



Hallå där! 
Det mesta rullar på som vanligt. Vi har fått tillbaka vår tenta vi skrev precis innan fältstudierna. Jag skrev ihop ett VG, det var precis på håret, haha. Jag bryr mig inte så mycket vad jag får, bara jag blir godkänd och den inställningen har jag haft igenom hela min skolgång. Jag tycker det är superroligt att plugga, jag har en jättebra klass men jag tycker inte om att anstränga mig i onödan. Jag pluggar med andra ord inte mer än vad jag behöver :) Nu har vi rätt mycket grupparbeten, fördelen är att man jobbar i samma par genom hela kursen vilket är så skönt. Snart tenta igen, tiden går så fort, snart är det jul igen! 

Träningen går sådär just nu. Eller, egentligen går den nog inte dåligt men jag vill så mycket och sen kanske inte kroppen och hjärnan samarbetar där. Jag måste lära mig att det tar tid. Sen står jag på en platå nu och det drar ner träningsglädjen. Men jag har tänkt att jag mest ska köra sånt jag tycker är kul, och kanske inte på så höga vikter (lättare sagt än gjort). Det kommer vända, man kan inte mer än göra så gott man kan :) 
Ikväll blir det marklyft igen. Lite nervös, jag vet inte om jag ska testa göra en 20repsare eller om jag ska gå över till tior. det återstår att se! 



Musiktips! 

Inga kommentarer: