fredag 14 oktober 2016

boktips och vas från Kähler

Jag har väl inte överdrivet mycket mer att göra, men det blir ändå inget uppdaterat här. Idag har jag ledig dag, vilket är så skönt. Jag tog sovmorgon och nu har jag varit ute en sväng, cyklade in till stan för jag trodde det fanns ett Cervera där. Det visade sig att jag hade fel så fick cykla till Strömpilen. 

Jag köpte en vas. Jag önskade mig den i födelsedagspresent, men då det är lite knepigt att ta med en vas på flyget, samt att skicka på posten så fick jag presentkort så jag kunde köpa den själv :) Jag är så nöjd, jag har kollat på den här riktigt länge! Från Kähler. 

Jag har faktiskt haft tid att läsa lite böcker. Senaste var nu: En enda hemlighet av Simona Ahrnstedt. Den var väl helt okej, lättläst, men jag gillade hennes första bok bättre. 
Innan dess läste jag Samuel Björks: Ugglan dödar bara om natten. Den var också helt okej, spännande, men även där gillade jag hans första bok bättre. Men den här författaren är inte dålig, så ser framemot fler böcker ifrån honom. Det var ett tag sen jag läste en riktigt bra bok, så vi får väl se om det dyker upp någon snart. Man blir ju lite kräsen när man läser/läst mycket böcker :) 

Igårkväll var det norrsken! Alltså, det är så häftigt. Riktigt mycket var det också, så blev helt lycklig när vi kom ut från Boxen och möttes av detta :) 
Igår körde vi:
 hitta en tung etta CLEAN. 52,5 kg 
det gick inte helt som jag ville, jag ville ta tangerat på 55 kg, men det ville inte sig inte. jag var nära flera gånger, men nästa gång :) 
Efter det körde vi intervaller: 
30 sek on/30 sek off i 20 min:
1: rodd
2: skiierg
3: airbike
4: burpees 
Målet var att försöka hålla samma tempo och få lika många cal/reps för varje varv. jag lyckades hålla det på allt utom skiierg, men det var typ första gången jag använde den :) Kul pass med Frida, Ewa och Annette. 

Inga kommentarer: