söndag 26 oktober 2014

regn hos mig


hur underbar är inte den här låten då? :) åh , fantastiskt program! 

eftersom klockan ställdes tillbaka en timme inatt, så gick jag upp kl 7 istället för kl 8, för jag hade ju fått mina timmars sömn vid den tiden. normalt eller inte, men det kändes bra för då kunde jag vara på gymmet redan vid halv nio! jag var inte ensam direkt men jag fick min stång så jag kunde köra marklyft så jag vart nöjd. inget maxande idag, men körde tunga lyft i vanlig ordning. avslutade med några lätta knäböj och good mornings sen sprang jag en omgång tabata på löpbandet. 

kvällspasset på jobbet idag, det gick fint! jag ska jobba några timmar extra på förmiddagen imorgon så det blir ett eftermiddagspass på gymmet. nu ska jag nana då jag börjar kl 7,30 imorgon. hej hej! 

Inga kommentarer: