måndag 13 oktober 2014

dregens självbiograf.


kass bild, skulle köpt ny telefon förra veckan men det blev tydligen inte så.. jag håller fortfarande på med Dregens självbiograf, jag är så trött om kvällarna och just nu är jag halvvägs och det är inte jätteintressant för tillfället, återkommer när den är utläst. 

det har varit väldigt dåligt med uppdateringarna på senaste tiden. jag har ingen större lust. men de senaste träningspassen har gått bra och det är så himla kul. om jag ska lägga energi på något just nu så är det träningen. det och att känna mig nöjd med dagen, det är inte alltid så lätt men om jag har tränat så finns det ändå något att vara nöjd med, kosten får komma i andra hand. jag måste jobba på insidan först. i helgen så jobbade jag, så det var inte tid över till så mycket annat. jag åkte iväg igårkväll trots att jag hellre hade velat slänga mig i soffan. jag hade planerat in marklyft då jag inte körde det på benpasset tidigare i veckan, och TUNGA MARK, det är ju ändå något av det roligaste jag vet, så jag traskade bort i mörkret. och tunga mark blev det, jag har ett gammalt PB på 90 kg, det blev inget på 90 eller över, men 82,5 kg drog jag upp och det får jag vara nöjd med! :) 

idag har det blivit både morgonpromenad och ett pass för bröst o triceps. det gick också himla bra! jag har hittat en ny maskin då jag sitter ner och kör bröstpress, den tar himla gutt faktiskt! jag har stått ett par timmar i köket både igår och idag, den mesta tiden har jag lagt på en tårta till min mamma. vi ska fira hennes födelsedag ikväll så då har hon beställt tårta. jag har inte gjort någon sen jag själv fyllde år, så det var kul och det blev något nytt den här gången då mamma fick önska. det ska bli spännande och se om den är god, det vet man ju aldrig. jag kommer köra en uppdatering på tårtan imorgon eller någon annan dag i veckan. hej så länge! :)

Inga kommentarer: