måndag 27 oktober 2014

kroppkakslunch

Hallå ja! Det blev ett par timmar extra idag då dagis tydligen var stängt idag, mellan 7,30-12,30. jag tyckte det var en helt okej tid att jobba mellan :) jag jobbar ju aldrig längre på måndagar och innan jobbade jag kväll, men dom kommer från Arontorp och säljer kroppkakor i butiken på måndagar. så jag blev ju precis jättesugen när jag satt i kassan och kände doften av kroppkakorna! så jag köpte med mig ett par hem till lunch, det satt fint! :)

efter lunchen och en powernap i soffan var det dags att cykla bort till gymmet. bröst och triceps som vanligt på måndagar, det gick väldigt bra med bra kontakt! Kul :) nu tvättar jag lite och har varit ute och gått en timme med Johan, skönt med frisk luft också. så jag förtjänar att sitta i soffan  resten av kvällen. tjaaaa

kroppkakor! 

Inga kommentarer: