torsdag 21 maj 2009

kö på en onsdag - i Kalmar

Det är konstigt att man inte är helt slut efter ett 10timmarspass på Ica - med helt otroligt mycket och göra - för alla ska storhandla bara för det är långhelg? Jag kommer hem, lite trött iaf och ringer ett samtal och inser att jag är övertalad och ska hänga med ut. Fastän jag skulle sitta hemma och ta det lugnt. Men vi vet ju hur det brukar bli med det, det är för tråkigt och så har jag ju varit ledig hela dagen idag. Utgången blev en riktigt höjdare, vi skulle börjat på KM, men där vatt det kö kvart i elva (för någon fotboll) så vi gick direkt till Olearys istället, och efter ca en halvtimme är det kö dit också. Det var mycket folk ute igår, många ansikten man kände igen och förbannat roligt! Jag ångrar inte att jag blev medtvingad ut, för det var en av de bättre kvällarna - helt klart!


Idag skulle jag pressa, men självklart ska ju solen gå i moln bara för det. Men fick lite riktig mat i magen igen :)





Imorgon väntas shoppingtur och jobb på Palace. Jag vet ju hur roligt och spännande det är och jobba en halva priset i baren-kväll på palace. Men nu ska vi inte vara negativa ;)

Inga kommentarer: