onsdag 13 maj 2009

i'm a minigolfsproffs!

Oj, vi spelade ju minigolf isöndags, här kommer den här kulturella upplevelsen!


Så himla roligt och spela minigolf med familjen.
Eftersom jag är bäst på minigolf så vatt jag först och visade dem hur varenda bana skulle gå till. Det tråkiga med banorna på Ekudden eller om det heter Talluddens minigolf är att de lutar, det är skräp och enligt min lillebror som är det också bucklor i banan. Det blåser åt fel håll just på den här platsen och jag tror det absolut gjort något konstigt med klubborna. Så det slutade med att alla kollade in min grymma stil och gick om mig. Jag slog inget banrekord med mina 100+ slag. Men lika glad är jag för det, för jag blev bjuden på pizza efteråt. Så mysigt och spela minigolf med familjen, verkligen positivt peppande! Många fina uppmuntrande ord fick man höra :)

Då kör vi!

Inga kommentarer: