lördag 9 maj 2009

gabriellas sång


Alltså, egentligen. Varför stjäl man en mobiltelefon som man senare ändå inte kan använda? Telefonen är spärrad, jag hade kontantkort så de kunde inte ringa en dryg räkning till mig, så där står en fattig människa, ännu fattigare och ännu mer dum. Vad ska han med en relativt ny mobil till när han inte kan använda den. I det här fallet var det iaf helt värdelöst och sno en telefon.
Men nu ska jag inte bekymra mig mer om det, jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka den iaf och den som har den kanske är lycklig också? Att sno saker är ju verkligen normalt beteende och moget.

Ikväll blir det jobb på Palace. De kör White night med Dj Annelie, jag tror det kan bli en rätt bra kväll. Jag ställde upp på min lediga lördag och kör pass istället. För snäll är jag, men sen har jag kommit överens med mig själv att jag ska ta det lugnt den här månaden. Det här är första veckan, vi får väl se hur länge jag håller mig. En vit månad är väl bara en dröm? Haha.



Student 2008
bild: Jessica Johansson

Jag har fått den här låten på hjärnan: http://www.youtube.com/watch?v=hYfIMXkV9Q4

Inga kommentarer: