tisdag 10 februari 2009

Upptäcktens dag

Idag upptäckte jag att min bil hatar mig. Jag skulle flytta den närmare mitt hus, lat som jag är. Så går det öppna alla bilens dörrar, förutom till förarplatsen. Försökte dra upp låsgrejen när jag väl satt inuti bilen, men inte i helvete gick det! Neeej, jag ska köra hem den till min käre far imorgon så får han fixa det. Jag kan inte krypa igenom hela bilen när jag ska nånstans. Inte riktigt min stil.

Jag gjorde även en annan upptäckt ikväll, jag hade fler klänningar än vad jag trodde. Men, man kan ju aldrig ha för många klänningar, eller skor. Fast jag skulle vilja hitta en schysst väska i Kalmar, men det verkar inte för lätt.

Jag har blivit lovad Gossip Girl-marathon. Det är grejer det!

http://www.youtube.com/watch?v=59LnsrWkyFM

PS. stör mig sjukt mycket på att upptäckt stavas med ck. ser helt otroligt dumt ut, men det är ju inte mitt fel...

Inga kommentarer: