torsdag 12 februari 2009

Snö är inte helt okej

Snö är nog det mest värdelösa som finns, därefter kommer ploggubbarna som ska försöka från vägarna fria ifrån snö, men då hamnar den istället på parkeringsplatserna och vart ska jag nu parkera? Fickparkering är inte ens min starka sida när det gäller körning av bil, jag kör på känsla. Det funkar utmärkt. Men snö är inte nyttigt för nått eller någon. Den som uppfann snö skulle dödats innan han hann komma på den dumma idén.

Känns som det blev rätt osammanhängande och konstig text, men det jag ville få fram är; SNÖ ÄR VÄRDELÖST!

Jag har iaf varit otroligt duktig idag som tog mig till simhallen och simmade i en timme. Istället för att dra täcket över huvudet och sova bort dagen och slippa se snön. Beröm till mig!

Ledig kväll imorgon, det luktar alkohol?! ;)

Inga kommentarer: