lördag 14 februari 2009

Segertåget

Jag är pepp. Jag ska va på jobbet om en halvtimme, jag har redan jobbat halva dagen efter tre timmars sömn efter en festkväll igår. Det roligaste var när vi tjejer vann på TP över Jonas och Wadde, två gånger i rad. HEJ HÄR KOMMER SEGERTÅGET ;) Vi tittade förbi Olearys, vid halv två tycker jag det var en ypperligt bra idé och beställa en drink och sedan svepa den för det var ju jobbigt och dansa med den... Sedan fick jag en till jättebra idé, tyckte jag då. Jag skulle ta sällskap med Martin hem när han slutade jobba, för tyckte synd om honom att han skulle gå själv. Så jag dissar min skjuts jag hade och kommer hem en timme senare, för ja, jag gick hem i 10cmspumps och kort kjol i minusgrader. Ibland är man för smart så man blir trög.


Melodifestivalen på Olearys är det som gäller ikväll! Be there.



Inga kommentarer: