lördag 28 februari 2009

Hård kväll..

Jag skulle ha en vit helg, en alkoholfri vecka. Det gick bra tills igår vid halv åtta-tiden, tjatet drog igång och eftersom jag är ledig idag så gav jag med mig. Efter lite för mycket Minttu beger vi oss till Palace, där fortsätter alkoholintaget.. Och det blev hårt, mitt minne sviker idag. Sen gick jag och Haris hela vägen hem, för det tyckte jag var en jättebra idé, sånt tycker man bara om man är för full och inte kan tänka ordentligt. Men det jag kommer ihåg var att jag hade himla trevligt. Har också kommit på att det är inte är en bra idé och va med på mingelbilder när man är jättefull. Jag har fått resulatet nu och det ger inga höga siffror.

Jag har på något konstigt sett lyckats skrapa upp mitt knä också, det är inte lätt alltid.

Jobb på Olearys ikväll, det blir nog bra!



lätt den bästa bilden som togs igår. haha

Inga kommentarer: