söndag 20 maj 2018

solig helg!

Det har varit en lugn helg eftersom förkylningen fortfarande sitter i. Jag har försökt vara ute och ta tillvara på solljuset, så brännan börjar komma :) 
Igårkväll fick jag äntligen komma över till Johan och se hans nya lya samt träffa hans tjej. Det har jag sett framemot länge så det var en väldigt trevlig kväll då några andra kompisar också var med och grillade och spelade lite spel. 

Idag har vi firat mors dag lite i förskott för mamma skulle jobba nästa söndag. Så har spenderat hela eftermiddagen med familjen, bästa att bo i Kalmar igen är att träffa dom lite oftare :) Agnes är så söt nu när hon börjat prata så man förstår. 

Favvo-stället: Jutnabben. Blev dock inget bad i helgen, kanske blev sjuk för jag badade? 

Leka på lekplatsen med Osse hade mamma lovat, så då traskade vi dit för att gunga och leka. 

Älskade unge! 

Min syrra har hur mycket rabarber som helst så jag fick ett gäng, så gjorde en rabarberkompott nu. Sen sparade jag några så jag kan göra paj någon dag. 

Jag skaffade Netflix nu när jag flyttade hem för jag har lite mer tid på kvällarna. Så jag har nästan sett klart en hel serie: Dynasty. Riktigt bra, jag har två avsnitt kvar som jag ska se ikväll. 

Inga kommentarer: