torsdag 24 maj 2018

glömmer aldrig en födelsedag

Hej hopp!
Den här förkylningen har varit i det envisaste laget, i tisdags var jag sämre igen och stannade hemma från jobbet, så jag tror jag sov bort det värsta. För igår kände jag mig piggare och idag har jag också varit pigg, lite småsnufsig bara. Sen blir jag väldigt trött, det är väl ett tecken på att man inte är 100 än. Så jag vilar från träningen idag med, så hoppas jag att jag kan köra ett pass imorgon :) 

Igår var jag hos frisören och fixade håret inför sommaren. Jag gjorde det inte lika mörkt som jag brukar, för det kommer ändå bara slitas och blekas nu under sommaren. Jag blev väldigt nöjd och är sjukt taggad på nästa helg. Examen och häng med mina bästa i Umeå. Om exakt en vecka är jag på flyget, gud vad jag längtar! 

Jag glömmer aldrig en födelsedag och igår var det min älskade farmors dag, men det kändes tomt när jag inte kunde gratta dig direkt. Du är saknad. 

I helgen ska jag gå på konsert med Backyard babies med Sanna, som på den gamla goda tiden. Det ska bli så sjukt roligt! :) 

Inga kommentarer: