måndag 29 januari 2018

beast


Min airdrop fungerar aldrig när jag vill, så jag får bjussa på en låt istället för bilder. 

Det är som vanligt fullt upp. Förra helgen hoppade jag in och jobbade extra i bageriet, så jag gjorde massa semlor! Det var skoj att få jobba lite igen, det är segt att gå upp halv fem en lördag men det var det värt  :) 
Annars så tränar jag på mest, umgås med kompisar, nu är jag äntligen Linnéa tillbaka i Umeå också! Träningen går riktigt bra, det är nya pers var och varannan vecka. Nästa lördag är det dags för serietävling 2, det ska bli skoj och jag hoppas att jag kan öka i både ryck och stöt, det känns inte helt omöjligt. 

I lördags drack jag och Anna vin, många var ute förra helgen men då kunde jag inte följa med för jag jobbade, så vi bokade in den här helgen. Vi drog till Rex och hade en riktigt rolig kväll. Jag har sällan kul när jag går ut här i Umeå, så jag kan säga att det här är en av de bästa kvällarna. Det är skoj att gå ut när man har kul och det känns värt att ligga i soffan hela dagen efter. 

Idag har jag haft en arbetsintervju via Skype. Min första intervju för ett jobb som jag har skaffat mig utbildning till.  Jag var supernervös precis innan, men det kändes bra. Så nu håller jag tummarna att jag får det, det hade varit så himla roligt :) det är sjukt att det här är sista terminen. jag klarade iaf min sista tenta, så skönt!!! 

jag finns alltid på instagram, haha, ganska mycket mer aktiv där och så har jag upptäckt att jag kan spamma träningsfilmer på insta story så slipper de som följer mig få det i sitt flöde hela tiden! 

Inga kommentarer: