tisdag 13 februari 2018

senaste månaden...


Extremt dålig uppdatering, men här kommer några bilder på vad som hänt sen sist. 

Jag hoppade in och jobbade extra i bageriet för ett par helger sen, fick göra ett helt gäng med semlor! 

Anna & jag bestämde oss för att dricka vin och gå ut på lokal. Det var en väldigt trevlig kväll som avslutades på Rex som var en av de bättre utgångarna här uppe :) 

Jag fick för mig att köra crossfit tillsammans med Camilla och hakade på en 20 min AMRAP, jag dog inte och det var ganska kul. 

Vi var med i en instagram-tävling och vann varsin tröja från Movinghabit. Supernöjda! 

I lördags så var den andra serietävlingen i tyngdlyftning. Jag hade tur som hade med mig Sara, det gick bra för allihopa och vi hade framförallt roligt ! 

Gruppbild på gänget från Boxen som var med! 

Jag tog pers i både ryck = 47 kg och stöt = 60 kg. 
Nästa mål blir att ta kroppsvikt i stöt på 65 kg. Just nu ligger vikten där och om kroppen vill väga "så mycket" så får den göra det, de två kilona är inget man ser utan det ser snarare ut som jag tappat vikt. Jag bryr mig inte så mycket, men vara viktstabil är att föredra och sen vill jag bara bli så stark som möjligt. Nästa tävling är om en månad. 

En annan superrolig sak är att jag har fått jobb! Jag får först ha praktiken på jobbet och sen börjar jag direkt efter i juni. Det är som kostadministratör på landstinget i Kalmar så jag flyttar tillbaka i april. Det känns tungt att behöva lämna Umeå, för jag älskar verkligen mitt liv här. Jag visste att jag skulle behöva flytta, men kanske inte såhär snart. 

Ha det najs till nästa gång. hej hopp :) 

Inga kommentarer: