onsdag 27 maj 2015

dagens överkroppspass.

Hejhej! Jobbpasset igår gick jättebra och jag fick stänga tillsammans med Malin, det var ju bara roligt det! :) det är inte mycket som gör dagen lite bättre! vad jag har fattat det som på mina kolleger så är oftast alla så uppe i varv när det kommer hem från en arbetsdag som slutar kl 22,15 - jag däremot är precis JÄTTETRÖTT då jag egentligen hade velat ligga i sängen för minst en kvart sedan, haha :) så när jag kommer hem så sminkar jag av mig, borsta tänderna och kryper ner i sängen, ibland orkar jag kolla lite sociala medier innan medans de andra kollar på film, äter, duschar och varvar ner.. Det är så olika, visst att jag kanske är hungrig när jag kommer hem men jag tycker inte om att äta så sent på kvällen utan ser hellre framemot frukosten när jag vaknar :)

Idag blev det i alla fall ett överkroppspass på morgonkvisten, jag körde i mitt älskade City-gym, det var rätt mycket folk imorse faktiskt men jag kunde köra allt utan att bli störd som vanligt :) jag kände mig väldigt stark idag, det är alltid lika kul och passet gick jättebra. jag hade som vanligt svettfest efter ca 5 min , hahaha :) När jag kom hem så gick jag min lilla runda runt Skälby för att få lite solsken på mig, det blir kvällspasset idag också! Men först lunch :) Tjena!

Lagom trött tjej, ibland känner jag mig inte tillräckligt stark och kan känna att jag kunde gjort mer och bättre ifrån mig. men jag vet att oftast är det inte sant för jag krigar igenom mina 8 minuters cirklar med bra tempo! Idag var jag däremot nöjd med hela passet :) skön känsla.
Dagens pass: 3 varv av bänkpress, enarmsrodd, axelpressar.
Cirkel 1: masken, mountain climbers, dips mot bänk, enbensfällknivar
Cirkel 2: burpees, axellyft åt sidan, bicepscurl, 45 sek plankan med in- och uthopp med fötterna 


Cyklade Ängöleden hem och såg svanungar för första gången i år, så härligt ! :) 

Inga kommentarer: