tisdag 8 juli 2014

you've got time


jag älskar den här låten , att den dessutom är intro till Orange is the new black gör inte saken sämre. och den serien tjatar jag fortfarande om och frågar alla om dom har sett den. jag har bara två avsnitt kvar på säsong 2 och det är så ledsamt. ungefär samma känsla som när man ser sista avsnittet för säsongen på Game of thrones. nu är det en evig väntan till nästa säsong. men jag har pausat säsong 2 av House of cards och sen har jag Suits säsong 3 på gång också! film är jag inte mycket för men serie kan jag se hur mycket som helst. 
mina favoriter är: Game of thrones, Suits, Friends, Gossip girl, Orange is the new black, Two and a half man, The big bang theory, Downton Abbey och så gillar jag Morden i Midsomer väldigt mycket, nytt avsnitt ikväll! tjoho :) 

Inga kommentarer: