torsdag 17 juli 2014

fina sommardagar

Yes, då kom det fina vädret! Väldigt passande på min sista semestervecka, försöker tänka att helgen är vääääldigt lång, går sådär. Igår så hängde jag i Kalmarsundsparken tillsammans med Tove och Madde, det kom två till kompisar till Tove sen, det var gutt väder och det blev till och med lite bad.

På kvällen åkte jag in för att möta upp Suss och Jenny, Emelie och Sandra kom också. Vi käkade tre rätters på Kalmar Kött och bar, dom hade erbjudande på det och det lät väldigt gott allting så tre rätter tryckte iaf jag och Jenny i oss, både förrätt och efterrätt var riktigt bra, otroligt gott, medans varmrätten inte höll riktigt samma klass, vilket var tråkigt men det kan inte vara perfekt jämt. Vi fortsatte med cider och vin på Lilla puben, trevligt som alltid och där satt redan ett par andra kompisar så vi blev ett stort gäng en stund :) klockan ett kastade vi in handduken och cyklade hem, skönt att inte vara ute till stängning för en gångs skull.

idag mötte jag upp Tove och Madde i stan för det var lite molnigt, så vi kollade in matmarknaden och smakade mycket men det blev inte så mycket köp, jag köpte en kaka men den var inte så god. en trevlig lunch på Hanssons hann vi med, gillar verkligen deras grillunch men idag kom vi inte i värsta ruschen vilket var väldigt skönt :) det blev ett träningspass när jag kom hem på eftermiddagen, jag var inte ett dugg sugen men ibland är det bara att göra det, gick hyfsat bra. jag körde ett riktigt bra benpass igår morse som jag är mer än nöjd med. jag har sjuk träningsvärk i vaderna, lite oklart varför men skönt att jag kan gå normalt den här veckan iaf. körde vanliga benböj igår, det var ett bra tag sen då jag har gjort mycket frontböj innan men det gick otroligt bra, jag maxade inte men det kändes väldigt bra, det var kul! :) imorgon tänkte jag gå på yoga, har inte gjort det på flera veckor , det är ju så skönt!

Felix och jag på stranden

Madde och Felix busar

det blev ett litet eftermiddagsdopp efter träningen idag, såååå skönt! jag älskar Jutnabbens badplats, mitt favvoställe! :) 

Inga kommentarer: