måndag 7 juli 2014

strand.

Det är bara på semestern man orkar med att köra 2dagars, det är knappt ett år sen det hände sist. det gick väldigt bra faktiskt, var inte alls dålig igår efter lördagens fest hos Johan och Erica plus utgång på Krögers. det var en mycket rolig kväll. igår laddade jag batterierna på stranden för att orka med en kväll på Strand hotell i Borgholm. jag har alltid varit petig med  skjuts dit och hem men nu åker man inte dit lika ofta som för fem år sedan så jag hängde på Alexander och hans kompisar med enda vetskapen att vi hade skjuts upp. men det hela löste sig smidigt med skjuts hem också så jag slapp ta bussen så det var riktigt skönt. jag älskar söndagsstrand, jag kommer alltid att göra det. stämningen är helt underbar och igår var en bra söndag med lagom mycket folk. och som vanligt träffade man många känningar man numera bara träffar på sommaren och just strand så det är alltid lika roligt. en bra kväll men med rätt mycket fylla, men eftersom jag alltid bara dricker sprit så märker jag när jag börjar bli påverkad och slutar att dricka - vilket jag gjorde rätt tidigt igår och hade istället superkul sådär lagom full :) vi får se om man orkar med något mer strand i sommar, det är ju så jäkla kul när man väl är där, men som sagt lite småjobbigt att ta sig dit och hem. solnedgången var riktigt najs igår, jag gillar att sitta på baksidan och lyssna på bandet , det är trevligt! 

idag har jag varit med mamma och solat och badat i Äleklinta. det är så fint däruppe, lite långt att åka men om man bara gör det nån gång ibland så är det ju värt. vi tog en glass i Borgholm på vägen hem. skönt att det fina vädret äntligen kom :) 

jag och Alex.

Strand!

mycket shot blev det! 



Inga kommentarer: