lördag 28 december 2013

halo.

Jag har den senaste veckan snöat in mig på Beyoncé, jag har mestadels lyssnat på "I am Sasha Fierce". den här låten är helt fantastisk iaf.

idag jobbade jag till kvart över fem, jag var precis slut efter en hel dag på jobbet. ryggen värkte lite, så jag cyklade bort och la mig tjugo minuter i solariet. det känns bra nu efteråt, så fick jag vila lite på köpet :) sen har jag inte gjort så värst mycket ikväll, jag har ingen ork. sen började jag och kolla på en ny serie häromdan.. jag har varit sugen på den länge och är jag klar med Downton Abbey nu - som är en helt underbar serie, julavsnittet sänds på svt nu men jag ska kolla på det imorgon istället när jag är piggare :) så nu ser jag på Blacklist. kärlek vid första ögonkastet, här är det lite mer tempo än i Downton, haha. men jag älskar det! det som är trist är att det bara har kommit en säsong, så jag kommer ha sett klart den ganska så snart. men i mars kommer säsong 4 av Game of Thrones, längtar!! :)

men nu ska jag krypa ner och läsa ett par kapitel i min bok. tjeeena

Inga kommentarer: