söndag 29 december 2013

go kväll trots allt

Go kväll! Ja som vanligt när jag jobbat söndagar så var jag helt slut när jag slutade så jag kom hem och la mig i soffan och kollade på Downtons julspecial, bra avsnitt - ser framemot nästa säsong, vet inte ens om dt kommer en ny säsong men det måste det! :)

men efter jag vilat så cyklade jag bort till gymmet, jag var inte så sugen på att köra själv idag men det fick bli så. malkars hade öppet hus till kl 18 så vid sju var jag där, i fall att det skulle vara massa folk i vägen ^,^ det blev lite rygg och mage idag, bonuspass egentligen. körde bland annat marklyft, brukar lägga in det på såna här dagar och köra många set och öka vikterna. jag smaskade på 80 kg, bästa hittills :) jag älskar gymmet efter ombyggnationen, det är så bra!

som vanligt lär det bli en tidig kväll, är trött som tusan.

från torsdagens benpass. december har varit en skitmånad kostmässigt, men det blir nya tag nu! :) 

Inga kommentarer: