måndag 30 december 2013

bild från -05

Hallå! Jag ställde inte klockan imorse eftersom jag kände på kroppen att den behövde sova ut, minst sagt. till klockan åtta sov jag och jag kan ju säga att jag är inte direkt piggare nu för det. men jag cyklade bort till gymmet för att köra årets sista pass, det blev bröst och axlar. när jag kom idag så var smithmaskinen upptagen så fick köra bänkpress i den "vanliga" ställningen, jag har varit lite rädd för den men maxade inte direkt så det gick jättebra idag! vilket var väldigt roligt :) avslutade med asjobbiga tabata-intervaller på bandet. det blir nog inget gym imorgon, jag ska jobba 10-17 och när jag börjar kl tio så går jag upp vid sex och det känns inte helt optimalt när jag förmodligen bör vara uppe till tolvslaget imorgon.

här är jag år 2005. :)

Inga kommentarer: