onsdag 27 februari 2013

pw i morgonsolen

Jamen, kl 7 ringde klockan på min lediga dag! Upp och hoppa, slängde in en tvätt och begav mig sedan ut på en morgonpromenad eftersom solen sken, och hur pigg och glad blir man inte då? :)

Kl 10 kom min kära mor och syster och hämtade mig för att åka in till stan. Jag har nu köpt ett par nya skor som jag ska ha på jobbet så hoppas jag att det onda i mina lilla fot ska försvinna :) så imorgon ska jag se hur det känns efter jobbet och hoppas att det kommer gå bra att gympa på kvällen.

Jag hämtade mitt paket från fitnessguru, jag har inte testat deras proteinpulver och beställde hem med smaken milk chocolate, jag kan tycka att den var lite för söt för min smak, men man får ge den en chans!

dagens träning blev Bodypump! och det gick superbra :) efter träningspasset så stekte jag till kyckling och gjorde ugnsrostad broccoli o rödlök (det var min kära far som tipsade om broccoli i ugn) och det var supergott!


Inga kommentarer: