fredag 8 februari 2013

helt fri fredag

Jag ställde inte klockan med vaknar automatisk kl 8.00, tänkte att jag skulle somna om men såg ingen som helst mening i det fast att jag var trött idag med. när jag ätit frukost känner jag att jag är sugen på att ut och promenera med helst inte själv och kommer på att jag kan fråga Emil! Så vi gick en timme nere vid Stensö och Kalmarsundsparken - kanske inte det bästa vädret!

Jag kommer hem och är lite piggare och gladare o ska testa ett nytt recept. För första gången jag ska testa något nytt så går det åt helvete, jag har haft sån jäkla tur i köket så det är inte klokt, aldrig har det blivit katastrof innan och jag har gjort glutenfria vaniljbullar och det är inte det enklaste man kan ge sig på. Och det var inte ens ett svårt recept, så jag blev så arg så jag struntade i alltihopa , tryckte i mig en banan och kvarg och åkte bort till Malkars!

Så idag blev det ett ben och bålpass. Det blev lite benböj utan vikt, med kettlebell och i maskin, körde utfall i TRXen, planka, sidoplanka,  hög planka med bendrag i TRX bland annat, jag körde mest det jag kände för och tyckte var kul för stunden så jag hade väldigt roligt på gymmet samtidigt som det var jättejobbigt. Skulle avsluta med mina intervaller på bandet, men det var jäkligt tungt efter att ha kört ben plus varit ute och gått i över en timme , så det blev 8 min och jag kände mig nöjd med det och idag sprang tiden bara iväg där uppe :) kan nog säga att det är veckans bästa pass och då hade jag inte ens tänkt träna idag.

Nu: smootie och Arrow :)


Inga kommentarer: