fredag 22 februari 2013

en björn o en tiger



målade lite förra veckan :)

Det som är bra att tänka lite utanför "boxen" är att det ofta ger träningsvärk! det känns verkligen i mina armar idag och det är gutt, jag känner att jag är på gång, det går bra och det är framförallt roligt! :) det svåra är kosten, det finns så mycket gott att äta men bara man inte äter för mycket av det goda utan håller det på bra nivå. jag har inte ätit godis sen imåndags och kommer ha en dag i veckan jag får äta det på, visst jag har ätit en och annan kaka, men just att komma ifrån godiset är det svåra för mig men det är bara att bestämma sig och jag är en väldigt envis människa (förmodligen både på gott och ont).. 
Idag körde jag ben och bål och det gick otroligt bra! Benböj (med den tunga stången, jag vet inte vad den väger men den är stört tung!), baksida lår i maskin, utfall i TRX, benböj utan stång med upphopp och en massa plankor och armhävningar bland annat :) det blev inga intervaller idag heller, dock har jag inte haft ont i foten på två dagar, men sen har jag inte jobbat, så man kan hoppas att det beror på det! 

ikväll blir det föreläsning med PT-Jesper på Malkars, intressant! :) 

Inga kommentarer: