söndag 17 februari 2013

smile

Tjena! Nu har jag precis kommit hem från min gammelfarmors 90årskalas, så jag är precis jättemätt och tänker inte äta så mycket mer idag. Jag tänkte slappa i soffan och kolla på lite serier :)

Igår blev det både städning och en sväng på stan. jag skulle kolla på en jacka som jag spanat på MQs hemsida, men den föll mig inte alls in i smaken i verkligheten :( sen käkade vi på Zorbas och eftersom jag inte vart sugen på utgång och Martin, Johan, Johan o Andreas skulle ha Die hard-maraton så jag fick vara med och kolla på det :) jag är inte så förtjust i Die hard men det gick bra faktiskt. det blev dock en sen kväll , var hemma runt tvåtiden, fast jag halvsov igenom hela fyran.

Kl 10 - Bodypump!! Det gick svinbra och jag hade mycket energi :)

Inga kommentarer: