fredag 23 mars 2012

UNDERBARA FREDAG

Underbart väder på min lediga dag :) fantastiskt, och bara för man är ledig så kan man ju inte vila hela dagen, slöseri med tid. jag håller på med min tvätt fortfarande men sen klockan åtta har jag startat brödbak och så har jag varit ute och gått 7,2 km på en timme, tiden blir bara bättre och bättre, det handlar bara om några minuter men ändå, man blir så glad när man märker att man gått på i ett bra tempo. jag använder mig av appen Runtastic, tycker den fungerar jättebra!

det blir träning i eftermiddag, det ska bli skönt. för det här har varit en dålig träningsvecka, igår orkade jag inte med någon träning, jobbade 7-19,15... men man får ta vara på dagarna man har :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni inga regler vad gäller arbetstid?? eller är det svartjobb?

- Josefin sa...

Klart det finns regler, men jag har ställde upp för en kollega igår eftersom dagis var stängt.