torsdag 29 mars 2012

NYTT FRÅN LANCOME


Hallå ja! Idag blev det gympa som träningspass, första gången jag testade det passet. Och det var helt över förväntan, jag trodde att man bara skulle stå och hoppa, man är så fördomsfull mot vissa grejer, men det var väldigt roligt! Man kunde ta ut sig rejält, vilket jag gjorde, annars ser jag ingen mening med att vara där. Under en timme ska det kämpas på hårt!! Nu är jag pigg & glad och har bokat in mig på det nästa vecka också. Detta blir en fantastiskt träningsvecka, det är så roligt när det går bra och när man hinner med. På eftermiddagar och kvällar kör jag helst pass då det är så mycket folk uppe på gymmet och kul att hämta lite inspiration till vad man sen kan köra på gymmet.

Bild: Lancome har väldigt mycket fina saker nu. Parfym: Trésor Midnight Rose. Nagellack: Vernis in Love nr 311M :)

Inga kommentarer: