tisdag 20 mars 2012

JAMEN VI JOBBAR LITE VA?

Åhhhhh alldeles för lång dag! Tränade gym cirkel & core imorse (som alla andra tisdagar) och körde slut på mig själv (hade fortfarande träningsvärk i låren!) och tänkte vad skönt att börja jobba kl 14 så hinner jag vila lite innan. jaaaaamen så blev det eller? när jag hade tränat klart hade dom ringt från jobbet , så det var bara hem och duscha och göra sig iordning för att sen åka bort till bygget... 10-21, samma tid blir det imorgon. jamen, man ska veta att man har haft semester en vecka! jaaaarå..

BB, sen blir det sova :)

1 kommentar:

Anna sa...

Tack, vad gullig du är :) Kan ju säga att jag var endel nervös över kommentarerna till bilderna "före och efter" men jag har fått bättre respons än väntat faktiskt :)

Fina bilder du lagt upp, väldigt fin bikini och jag bara älskar solglasögonen :) bara måste inskaffa ett par nya solisar i år!!