måndag 26 september 2011

ÄR SÅHÄR GLAD JUST NU.


Åh, vilken jättebra dag det här blev, om man bortser från mina sex timmar på jobbet... Men dagen började med att mamma och jag åkte och kollade på soffor och så hittade jag en fin och den köpte jag då. Och den får jag till flytten, vilket är toppen!! Sen käkade vi lunch, så gick vi en runda på stan och så hittade jag en mysig kofta, trevligt med fullt bonuskort så man fick rabatt också.

Nu när jag kom hem efter jobbet så hade jag fått paket på posten och det var min väska jag vann på budgivningen på Tradera. Och den är jättefin , åhh så glad! Och sen har jag fått mail från Nelly att jag får 15% rabatt på hela sortimentet. Jamen, då måste man ju lägga en beställning? Klart som korvspad! Nu kan jag somna gott inatt. Hejrå :)

Inga kommentarer: