lördag 12 december 2009

JAG SAKNAR MIN MAT

Jag har avverkat annu en dag pa stranden, brannan borjar ta sig vilket inte ar helt fel. Jag vill att Victor ska vara klar med sin antibiotika sa vi kan festa till det lite. Ingen annan ar sugen pa att festa och spela kort en kvall funkar, men helst inte alla! Eftersom tva styckna ar mer eller mindre svinigt daliga forlorare sa ar det inte cpkul alla ganger...

Jag fick kommentarer pa min facebookstatus om att jag langtade hem att jag skulle sluta klaga. Jag hatar att folk klagar pa mig utan att veta varfor. om jag langtar hem sa gor jag val det och jag far val gora det hur mycket jag vill utan att folk ska hoppa pa for det. V fragade ocksa varfor jag skrivit det, jag tycker det framgar ganska tydligt varfor. Det jag trivs minst med har nere ar maten, det ar sa mycket grejer jag inte kan ata.. Idag at jag det godaste pa lange Pork-stick with peanutssauce, rice & vegetables, allt blev pa engelska, men skitsamma. Jordnotssasen var stort god, saknar Mings kinabuffe nu! haha :) Jag saknar ocksa alla mina vanner dar hemma sa fruktansvart mycket och min familj. Jag skulle kunna skriva en hel lista men valjer att inte gora det idag.

Nu ska jag tillbaka och lasa ut Man som hatar kvinnor. Nar jag ar klar med den har jag last ut fyra bocker pa tre veckor. Det finns inte alltid for mycket och gora har ^^

Inga kommentarer: