torsdag 24 december 2009

EN VIT JUL FÖR OVANLIGHETENS SKULL


Jag är helt proppmätt, har ätit så himla mycket mat så klarar mig ett par dagar känns det som. Jag började min julafton med att jobba i sex timmar, vilket var helt okej. Jag missade Kalle Anka men lipar inte överdrivet, sen blev det julfirande hemma hos mormor och morfar. En massa, massa mat. Massa god julmat, min mage är helt enorm nu!

Jag har fått reda på att Victor och Gustav har hämtat sina väskor på flygplasten i Kalmar, så ska dit imorgon och leta reda på min väska. Jag måste ha min rakhyvel, klarar inte av håriga ben. Och jag vägrar engångs, det är värdelösa och man skär sig mycket lätt. Nej, det ska bli skönt och få hem den. Sen blir det jobb på Olearys imorgon kväll, det ska bli himla skoj och se mina vänner där igen :) Jag har saknat Olearys en massa, haha. Jag är en riktigt Kalmar-nörd känns det som, för tillfället iaf.

Jag får önska en God Jul! :)

Inga kommentarer: