söndag 1 april 2018

sista veckan..

Glad påsk!! 
Jag firar återigen påsk i Umeå, och med tanke på att jag flyttar nästa helg så var det inte så stor idé att åka hem. Vilket jag nog inte hade gjort om det sett annorlunda ut heller, jag trivs väldigt bra här. 
Men det lider mot sitt slut och det är väldigt overkligt. Jag berättade för många av mina vänner när jag fick jobbet, sen har vi inte direkt prata så mycket mer om det och det är nu man inser att det bara är en vecka kvar. 

Så Camilla och jag hade en riktigt trevlig påskafton, bara vi två! :) 
Och katterna förstås :) 

Vi lagade gomat för andra helgen i rad. Igår körde vi färskpotatis i ugn, fylld lövbiff med svampsås och stekta morötter. Så drack vi lite vin till det och hade det så trevligt bara vi kan ha det! Vi gjorde även en chokladmousse till efterrätt, den var inte perfekt men helt okej :) 

Jag har börjat vänja mig vid glasögonen, och nu när jag fått köra Anna till flyget och låna hennes bil så har det varit väldigt skönt att ha dom på. Sen passar jag bra i dom så det gör inget att ha dom på sig :) 


Träningen går helt okej, förutom att jag fortfarande vilar nyckelbenet. Men igår körde jag överstötar från blocken och då gjorde det inte ont. Men det är mest ryck och knäböj bak som görs nu. Lite pullups och boxhopp förekommer också, men oftast blir jag less så jag slutar efter ryck och olika drag och om det har varit böj. 
Igår gjorde jag treor på 85 kg i böj. Det är bra för mig, för bara några veckor sedan var 85 mitt 1RM, men all benträning verkar ge resultat och det är väldigt kul!! Nu ska jag bara få till tekniken i stöt. På lördag är sista serietävlingen och den kommer jag vara med i. Det är det sista jag gör på Boxen. 

Inga kommentarer: