torsdag 28 december 2017

god fortsättning

God fortsättning! 
Nu har julen passerat, den var lugn och mysig som det sig bör. Agnes hade lite feber så hon sov när Kalle Anka var, men vi andra skulle kolla på det ändå. 
Det blev ingen utgång på juldagen i år, Marie var inte så sugen nu när hon är gravid och mina andra vapendragare hade flytt stan. Jag var hemma och bakade lussekatter och kollade på King Arthur med pappa istället. Jag var nöjd! 

Veckan har varit lugn, jag har mest velat vara hemma och vila mig faktiskt. Igår hälsade jag på i Örsjö efter Elin slutat jobbet och lekte lite med Agnes och idag har mamma och jag varit på stan. 

Imorgon går flyget, det ska bli skönt att komma tillbaka till Umeå och sista terminen nu!

God jul önskar Svante

Mami & papi









Jag har äntligen läst ut en bok! 
Dan Brown - Begynnelsen. 
Den började bra, jag älskar de andra böckerna som handlar om Robert Langdon, men i slutet var det rörigt. Helt klart läsvärd, men inte en av hans bästa. 

Inga kommentarer: