torsdag 16 november 2017

solnedgång från förra veckan

Heeey! 
Plugget rullar på, vi ska iväg och göra vår andra intervju i eftermiddag, sen ska vi börja analysera materialet vi fått fram. Sen har jag ett seminarium imorgon, sen ledig helg! 

Jag har kört tre dagar på proggen nu, det känns bra och jag klarar alla lyft. Det är kul. Idag kör vi vilodag, igår blev jag så slut på de sista seten böj så känns skönt med vila. 
Jag har nu på morgonen storstädat hela lägenheten, jag tycker det är extremt tråkigt att städa hemma hos mig själv. Men att städa på jobbet kan jag tycka är helt okej.

 En fin solnedgång från förra veckan

Igår bjöd Umeå på sol och -10 grader. 

Jag har fått träna samtidigt som Sara tre dagar i rad nu. Hon kör en annan tyngdlyftningsprogg men det är bra att ha med henne, hon är bra på att peppa! Här synkar vi vårt lyft extremt bra. 
Men imorgon är det superfredag tillsammans med Camilla igen :) YAAAAY

Inga kommentarer: