torsdag 2 november 2017

musiktips: Gabriel


Hej! I måndags skrev vi tenta i Hälsokommunikation, den ska nog ha gått bra. Kändes helt okej. I tisdags började vi vår nya kurs, Beteendevetenskap. Jag hoppas att den ska bli rolig, ska snart iväg på första seminariet. 

Jag försöker att förtränga hur lite tid det är kvar på utbildningen och i Umeå. Jag har ingen aning om vad som händer sen? I april ska vi ha praktik och jag hoppas att praktikplatsen ska vara löst inom snar framtid och att det bär hemåt under den perioden. Det är mycket som är oklart men som med största sannolikhet kommer lösa sig. 
Men det känns jobbigt att inse att studentlivet snart kommer vara slut, att den här fantastiska tiden snart kommer vara förbi. Så jag måste passa på att njuta, ta vara på allt som ges, vara här och nu! Det är ingen idé att stressa upp sig över vad som händer om ett år, det kommer nog vara bra då också. 
Men jag älskar verkligen mitt liv här i Umeå! Så glad att jag flyttade hit :) 

Inga kommentarer: