fredag 24 november 2017

knallar på

Hejhej! 
Just nu håller vi på med ett grupparbete som ska presenteras på måndag, vi blev klara igår så idag är vi lediga. Det känns väldigt skönt, egentligen borde man kanske börja tentaplugga men ja... 
Igår hade vi snöstorm på dagen, sedan började det regna på kvällen och idag spöregnar det. Lagom kul. Jag hoppas att regnet ska avtar tills jag ska cykla till Boxen.

Imorgon ska vi ha Klubbmästerskap på Boxen, det ska bli väldigt roligt. Jag har fått göra ett eget event, såååå kul. Det ser ur såhär;
 A. 1RM snatch (anyhow) på 8 min
vila 1 min 
B. For time: 
12-9-6
lateral burpees
shoulder to overhead 42/30 kg 

På söndag har vi årsmöte med Boxen barbell. 

Såhär såg det ut förra torsdagen, lite lagom vitt och fint.

Såhär såg det ut igår. Jag hade ändå tur när jag cyklade för majoriteten av vägen var plogad.

Jag tränar på, det är väldigt skönt att följa med programmering. Även om jag tycker att vikterna är lite lätta ibland, men det blir nog bra det här! 

Inga kommentarer: